Családállítás & Személyiségintegrációs tréning

Személyiségintegrációs tréning, azaz, személyiségintegrációs családállítás: Emeljük ki és viseljük ékszerként az ékkövet ahelyett, hogy a hátunkon cipeljük a bányát...

Alkotás: tűzzománcok, grafikák, festett kövek, falevelek, fotók, cserépjátékok, írások és más munkák.

Szövegek: a belső kapu napi használata az alkotásban, az életben, a munkában és a közösségben.

Email: szemelyisegintegracios.allitas@gmail.com
Telefon: 0670 590 6972

2017. február 11., szombat

Visszajelzés állítás eredményéről

Nagyon boldog vagyok, ha visszajelzés érkezik az általunk vezetett állítások hatásáról. Egy kedves résztvevő üzenete ma érkezett, amit engedélyével közzé szeretnék tenni:
Sziasztok :)
Tavaly tavasszal voltam nalatok csaladallitason az unokatesommal .
Kertetek h ha valami valtozas tortenik az eletemben irjak mit tapasztaltam !
En voltam az akinek az anyjaval nem jo a kapcsolata es en ugy ereztem H a harag amit anyam irant ereztem nem egedett tovabb lepni
Nem tudom h emlekeztek e meg ram
Vegig sirtam az egeszet nagyon durvan :)
Szoval ami tortent azota
Ugye azt mondtatok kb 20 nap mulva varhato valtozas vagy 3 honapon belul azt hiszem.
Nalam Augusztus kozepen kezdodott azzal h meg ismertem valakit
Vannak meg akadalyok de ezeket is le fogjuk gyozni :)
Az uj evem fantasztikusan kezdodott
Januar 1. Tol fix munkam van nagyon jo fizetessel
Nem tom h ezt annak az eronek koszonheto amit ti/mi ossze hoztunk akkor vagy estleg sajat magamnak h megbocsajtottam es elengedtem olyan embereket az eletembol akik fajdalmat okoztak nekem (anyam) es soha nem tartoztak bele
De ez az ero egyre erosebb bennem h tovabb mennyek es haladjak epitsem az eletem
Szoval szeretnem megkoszonni azt a pozitiv energiat amit kaptam toletek es a mai napig ejjel nappal velem van ☺️
Udvozlettel:
... Svajcbol
Kedves Résztvevőnk! Nagyon hálás vagyok, hogy visszajeleztél, és boldog, hogy az életed boldog és eredményes :) Emlékszem, az állításban negyedik generációs ikervesztés-történetet találtunk, s emlékszem a szeretet légkörére, ami körülvett bennünket az állítás végén. Szívből kívánom, hogy egész életedet és a családodat is kísérje ez a szeretet :)

Nincsenek megjegyzések: