Családállítás & Személyiségintegrációs tréning

Személyiségintegrációs tréning, azaz, személyiségintegrációs családállítás: Emeljük ki és viseljük ékszerként az ékkövet ahelyett, hogy a hátunkon cipeljük a bányát...

Alkotás: tűzzománcok, grafikák, festett kövek, falevelek, fotók, cserépjátékok, írások és más munkák.

Szövegek: a belső kapu napi használata az alkotásban, az életben, a munkában és a közösségben.

Email: szemelyisegintegracios.allitas@gmail.com
Telefon: 0670 590 6972

2017. február 25., szombat

Visszajelzés, vélemény a személyiségintegrációs állításokról, s rólam is, mint állításvezetőről

Köszönöm szépen T-nek, hogy a SZINT-en, azaz, személyiségintegrációs tréningeken tapasztalt élményeit megfogalmazta, s elküldte! Talán segítségével ti is közelebb kerültök ehhez a csodálatos módszerhez: 

Bottyán Katalint emberi kvalitásai, élet-, állításvezetői, segítői tapasztalata, tudása miatt jó szívvel ajánlom segítő szakembernek. A felmerülő problémákra komplex eszközrendszerből választja ki teszteléssel a legmegfelelőbb megoldást. Katit személyiség integrációs állításvezetőként ismertem meg. Megismerkedésünk óta állításvezetői munkássága mellett rálátást nyertem népnevelő munkájára is. Korábban művészként számos elismerésben részesült. 4 gyermek édesanyja. 

Őt és az általa is vezetett személyiség integrációs tréninget (SZINT), mint módszert jó szívvel ajánlom: 

Eddig 5 állításon vettem részt, állítóként és segítőként egyaránt- ebből 4 egész napos csoportos állítás volt, 1 pedig egyszemélyes alkalom volt. 
Családi problémát szerettem volna a módszer segítségével megoldani. A vitt problémám a szüleimmel való problémás, rosszul működő kapcsolatom, ami miatt a saját szülői szerepemben élek meg hiányosságokat (egészségtelen szerepcserék). Szeretném lerakni a hozott nem működő mintáimat és nem továbbadni azokat a gyermekeim számára, hogy feleslegesen ne terheljen, akadályozzon minket a sok-sok elavult hiedelem.  

Mit is jelent számomra a Kati által is moderált SZINT? Mit tapasztaltam meg általa? Mit tartok pozitívumának? Miben segített engem? 

- komplex rendszer, módszer- általam is tapasztalt eszközei, megjelenítési formái a családállítás (ezéletbeli, generációs), pszichodráma, személyiség jegyek állítása, belső szervek állítása, asztroállítás, előző életes állítás
- tapasztalt (élettapasztalattal és állításvezetői tapasztalattal is rendelkező) állításvezetők vezetik a személyiség integrációs állításokat
- a hozott problémákat segítők, a test (mozgás, érzékszervek általi érzékelés) és a teremben található szimbólumok, tárgyak felhasználásával sokszínűen jelenítjük meg, majd ahol elakadást tapasztalunk, azt feloldjuk és átírjuk
- a tudattalanból felszínre, fényre hozzuk a rejtett mintákat, az elme számára is megfoghatóvá téve őket- a felmerülő addig ismeretlen tartalmaknak teret nyitunk a további megismerésre, hogy később eldönthessük, hogy mit is lehet velük kezdeni (hogyan miben segítenek, gátolnak, kihez tartoznak)
- számomra biztonságos módszernek bizonyult - terhességem alatt 5 alkalmon vettem részt, és minden alkalom alatt és után azt éreztem, hogy mind a baba és mind én biztonságban vagyunk. Erősebb állítás után később éreztem, hogy az állítás során milyen biztonságban voltunk- a többiek teret nyitottak az erőteljes energiáknak, de azt ők csatornázták, játszották ki, írták felül, nekem az átírt képlet megélése, integrálásának megkezdése maradt
- csoportos formája különösen szimpatikus számomra, mivel
  • a segítő erők jobban érvényesülnek, 
  • nagyobb biztonságban érzem magam (a nehezét lehet, hogy épp a segítő éli meg, nekem nem muszáj átélnem az addig tudattalan energiák beindulását), 
  • segítőként számomra ismeretlen érzéseket, minőségeket ismerek meg (az elmémnek ez is egy visszacsatolás, hogy itt nem "én" csinálok valamit, hanem rajtam keresztül történik valami, én csak megjelenítem az épp rám osztott szerepet), 
  • segítőként általában egy olyan témakört jelenítek meg, amire nekem is van fogékonyságom, így anélkül tapasztalhatom meg a hozzáállás következményeit, hogy meg kellene azt élnem
  • egy-egy erősebb energia, érzelem megtapasztalásakor nem vagyok egyedül az érzéseimmel, hanem biztonságos környezetben megoszthatom azt, támogatást kapok
  • tapasztalom, hogy mindenkinek nagyon sok hozott terhe van, azok minden negatív aspektusával, következményével együtt, ezáltal hamar túljutok a szégyen blokkoló, tudattalanban tartó szerepén, így könnyebben hozzáférünk a keresett, elrejtett, elnyomott tartalomhoz
- egyéni formájában pontosításra, finomításra van lehetőségünk
- bár konkrét problémára kérünk állítást, a probléma nem úgy és nem akkor kerül megoldásra, ahogy azt az elme elképzeli, eltervezi. A vitt alapproblémám (szüleimmel való kapcsolatom) 5 alkalom után még sincs megoldva (bár már sokat haladtunk benne), de számtalan működési elvemre, mintámra kaptam rálátást, egy részüket már el is tudtam engedni, van ami még további munkát igényel
- a módszer segítségével több alapérzés forrását tapasztalhattam meg, ami fantasztikus dolognak tartok. A hétköznapokban ezekhez még nem tudtam visszatérni (blokkjaim, elakadásaim, programjaim miatt), de szerintem ez csak idő és újabb állítások kérdése
- a módszer fokozatosan halad - először az ezéletbeli mintákat hozza felszínre, rendezi, aztán a generációsakat, majd miután stabilizálva vagy, akkor enged tovább, mélyebbre, a gyökérproblémákhoz
- testi szinten is megtörténnek az oldások
- Elindultam egy úton, elkezdtem felfedezni a módszer fantasztikus lehetőségeit. Az úton mindenképpen menni fogok tovább, amint élethelyzetem (kisbabám) ismét lehetővé teszi a hosszabb távolléteket. 

Nincsenek megjegyzések: